søndag 21. november 2010

Endelig et kort!

Tenk at jeg endelig har fått laget et kort!
Har i den siste tiden ikke hatt lyst til å lage kort og synes det har vært litt trist, men har rett og slett ikke hatt lyst eller ork! Ikke har jeg hatt lyst til å handle ting til hobbyen heller... helt ulikt meg!!
Var redd jeg ikke skulle få lysten tilbake, men i går kveld tenkte jeg at jeg måtte få laget et kort til min vennine som har bursdag til helgen. Fikk en pakke fra papirloftet da jeg hadde handlet en julegave til en som ønsket seg det til jul, slang på noen få nye mønsterark fra Websters til meg selv og jammen ble det ikke et kort! Det var faktisk gøy å kommer i gang igjen og føler meg litt flink i dag.


2 kommentarer:

  1. Så flotte Tag's du har laget. Har lenge tenkt at jeg skulle få laget opp noen som jeg kunne ha til bursdager, men det skjer bestandig at man hiver sammen et kort i siste liten

    SvarSlett
  2. Så flott dette var! Liker måten du har pyntet rundt siluetten på, nydelig blomsterklynge!
    Ha en fin uke :o)

    SvarSlett