fredag 29. januar 2010

Årsoppgaven i mine kjæledyr!

Jeg var med på en årskonkurranse i mine kjæledyr på scrapping.no.
Hver mnd gjennom et helt år blir det lagt ut et tema vi må holdes innenfor.
Det kan være alt fra farger, stæsj, årstid, antall av pynt og bilder osv.
Hver mnd blir det kåret en vinner og disse går videre til en årskonkurranse.

Jeg kom på 2.plass i denne årskonkurransen, 3. stemmer under vinneren.
Tema for denne årsoppgaven var dyrets favoritter.

Så her kommer en LO av Mille på en nydelig tur på høyfjellet der vi har hytte.
Du ser bare hele hunden ser tvers igjennom lykkelig ut der hun står ved turistforeningens T-merke. Var så heldig å knipse bildet akkurat da det ene øret hennes blir vridd og blåser rett ut.
Mille elsker turer!!

5 kommentarer:

  1. Denne fikk min stemme i konkurransen. Herlig blå himmel og flott hund! Gratulerer med andreplassen!

    SvarSlett
  2. For en herlig LO!!!
    Jeg syns Mille er så vakker, har så lyst på en hund jeg og, men det er allergi inne i bildet her så vi må evt først få lånt oss en hund på prøve for å se åssen vi klarer oss, om vi blir veeeldig plaget. Imens så ser jeg på din vakre Mille, og den utrolig nydelige Lo'n med henne. Veldig bra bilde, rene klare farger. Peeeerfect!!!!

    SvarSlett
  3. Herlig LO, kjempefin effekt med den punchede kanten rundt. Flott pyntet også, liker den pyntelige blomsterranken mot resten av den røffere pynten. Herlig bilde også, hun ser jo så glad ut :)

    SvarSlett
  4. Kjempeherlig bilde av hunden deres:-) Og en flottt LO!

    SvarSlett
  5. nydelig lo og for en herlig hund:)

    SvarSlett