søndag 17. januar 2010

Rosa babykort!

Synes det er så moro å lage kort igjen.
Virkelig kommet i kort modus nå, enda jeg skulle ha satt meg ned for å lage en LO-side til en konkurranse. Jeg vant i sommer med en LO, nå er jeg kommet videre i en årskonkurranse!!
Hm, hvor skal jeg finne scrappe kreativiteten??

Har brukt ark fra Melissa Frances, MM og Majas designe.
Sydde rundt kortet med rett søm og litt sikksaksøm på papirbiten med border punch efekter fra Fiskars. Stickers, chipboard fra Melissa Frances og blomster fra Prima. sløyfebåndet, hampen og perlene husker jeg ikke produsenten på. En knapp jeg fant blandt sysakene mine.



5 kommentarer:

  1. Lekkert kort du har laget :-)

    SvarSlett
  2. Flott kort, delikat og vakkert!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, Trude. Du har jammen funnet formen igjen:)

    Klem fra Marina:)

    SvarSlett
  4. Så flott det var :-) Og masse annet fint du har laget i bloggen din også :-)))

    SvarSlett
  5. Åhh for noen lekre kort du har laget Trude :D du har virkelig funnet teken igjen altså, nydelige :)

    det er forresten en kommentar til deg i bloggen min :)

    SvarSlett